15 listopada 2014

Zakamarki marki - Paweł Tkaczyk - AudioBook, Mp3


Zakamarki marki - Paweł Tkaczyk - AudioBook

Zakamarki marki... czyli


Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki.


Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku – właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR – powinieneś znać. Książkę w formie audiobooka możesz wysłuchać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób – bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też słuchać książkę audio na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

   Silna marka.
   Strategia komunikacji marki.
   Identyfikacja wizualna.
   Nowy marketing.
   Case studies.

Posłuchaj fragmentu:

 
Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

  • Zero teorii!
  • Sama praktyka!
  • Polski autor w polskich realiach!
  • Najbardziej aktualna wiedza!

  •  
    Poradnik w wersji audio, pliki MP3 - możesz pobrać poniżej:


    koszt wysyłki 0zł - dostawa w 5 minut kup audiobooka, mp3 -Haker umysłów - audiobook

    Kilka słów o autorze:

    Paweł Tkaczyk – właściciel agencji reklamowej MIDEA. Z zamiłowania typograf, z zawodu projektant graficzny, specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej i budowaniu strategii marketingowej firmy i marki. Prowadzi też szkolenia z zakresu wyżej wymienionych zagadnień. Pracuje dla największych — Gazeta.pl, marki z grupy Allegro— i dla całkiem niewielkich, pomagając im rosnąć. Mąż Patrycji, ojciec Pawełka i Wiktorii, wraz z Rodziną mieszka we Wrocławiu.

    Brak komentarzy: